Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn was/stoomgoed terug verwachten?

WasZorg haalt en brengt het wasgoed volgens een transportfrequentie die is afgesproken met de zorginstelling. U kunt deze informatie opvragen bij het servicepunt van de zorginstelling.

Wat moet ik doen als ik geen waszakken en stickers met barcode meer heb?

Nieuwe waszakken en stickers kunt u opvragen via de website door in te loggen op ‘Mijn WasZorg’. U klikt vervolgens op de button ´aanvragen nieuwe waszakken’.

Hoe kan ik de wekelijkse factuur controleren?

De factuur wordt wekelijks naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Ook voegen wij bij het schone wasgoed een afleverbon met bonnummer toe. Deze bonnummers staan vermeld op de wekelijkse factuur. U kunt de factuur dus controleren aan de hand van de afleverbonnen.

Wat moet ik doen als ik een artikel mis?

Meld dit direct bij de klantenservice, uiterlijk binnen 5 werkdagen na het afleveren van de was. Wij zullen ons uiterste best doen om het artikel terug te vinden.

Wat moet ik doen als de levering van schone artikelen niet compleet is?

De artikelen die niet meegeleverd zijn zullen bij de volgende levering worden meegeleverd. Vraag bij uw servicepunt welke dag de volgende levering zal plaatsvinden.

Wie is er verantwoordelijk mocht er een artikel beschadigd zijn?

Voor de artikelen waarin het wasvoorschrift (etiket) niet aanwezig of leesbaar is, wordt door WasZorg geen verantwoording genomen. Dit geldt ook voor ‘handwas’ artikelen. Graag verwijzen wij u naar artikel 6 van de Algemene Leveringsvoorwaarden van de Netex.

Hoe weet ik bij welke zorginstelling een servicepunt van WasZorg is gevestigd?

Neem hiervoor contact op met de klantenservice op maandag t/m vrijdag tussen 14.00-16.30 uur via telefoonnummer: 0515-57 89 00.

Wijzigingen

Alle wijzigingen in uw persoonlijke gegevens zijn via het Mijn WasZorg account aan te passen.