WasZorg

Wij doen de was voor u!

 

Geen tijd en mogelijkheid om te wassen en te strijken? Uw wasgoed is bij WasZorg in professionele handen. Wij zijn specialist in het reinigen van alle soorten was. Wij pakken de zaken grondig aan maar zijn uiterst voorzichtig met uw was- en stoomgoed. Voor een aantrekkelijk tarief halen wij uw was- en stoomgoed op en brengen het schoon, fris en gestreken terug bij het WasZorg servicepunt bij u in de buurt.

 

Wat kunt u laten wassen bij WasZorg?

U kunt eigenlijk alles laten wassen of stomen. Van pyjama en ondergoed tot rokken en colberts. Maar ook uw lakens of handdoeken.

 

Werkwijze

  1. Meld u aan

    U kunt zich aanmelden voor WasZorg via de button aanmelden. Hiervoor hebben wij uw e-mailadres nodig. Na het invullen en versturen van het e-mailadres ontvangt u een link in uw mail. Door op de link te klikken komt u bij het inschrijfformulier terecht. Na het invullen van alle gegevens wordt uw aanmelding online verzonden naar WasZorg. Met het invullen van dit formulier heeft u een account aangemaakt en geeft u een machtiging af voor het wekelijks incasseren van de waskosten.
     
  2. Bevestiging

    Wij sturen u via het opgegeven mailadres een bevestiging van inschrijving. Binnen 2 werkdagen versturen wij per post uw eigen naam etiketten met een barcode en waszakken. Na ontvangst van deze etiketten en waszakken kunt u gebruik maken van WasZorg.
     
  3. WasZorg waszak

    Het etiket met barcode plakt u op de waszak op de daarvoor aangegeven plaats. Daarnaast dient u, ter controle, de waszak te voorzien van enkele gegevens. U hoeft het wasgoed niet zelf te merken, dat doet de wasserij voor u. Het vuile wasgoed verzamelt u in de WasZorg waszak en u sluit deze goed af met de trekbanden in de rand van de waszak. Zonder het etiket met barcode en WasZorg waszak wordt het wasgoed niet in behandeling genomen.
     
  4. Inleveren

    Het vuile wasgoed levert u in bij het WasZorg servicepunt bij de zorginstelling in de buurt.
     
  5. Ophalen en retour brengen

    WasZorg haalt het was- en/of stoomgoed volgens een vaste transportroute op bij het WasZorg servicepunt. De zorginstelling, waar het servicepunt gevestigd is, informeert u wanneer het wasgoed wordt opgehaald en schoon terug wordt bezorgd. Dit betekent dat wanneer het vuile wasgoed bijvoorbeeld op dinsdag wordt opgehaald, het wasgoed een week later op dinsdag weer schoon wordt bezorgd.
     
  6. Barcodecheck

    Bij binnenkomst van het vuile wasgoed in de wasserij controleren wij of de waszak voorzien is van een etiket met barcode en de overige gegevens.
     
  7. Tijdelijk barcodelabel

    Daarna voorzien wij het wasgoed van een tijdelijk barcodelabel. Deze labels worden gescand en geregistreerd. Het wasgoed wordt gereinigd, gedroogd en opgevouwen. Aansluitend scannen wij het wasgoed nogmaals en verpakken (insealen) deze in een pakket voorzien van een afleverbon.
     
  8. Wasnet

    Kleine en fijne artikelen, zoals bh’s, sokken, panty’s en pantysokken, verzamelen wij in een wasnet. Het wasnet wordt ook voorzien van een barcodelabel. Wij reinigen het wasnet en de artikelen worden schoon in het wasnet teruggeleverd. Wij berekenen hiervoor een prijs voor het wasnet inclusief de reiniging van de artikelen. Het wasnet kunt u bij een volgende keer opnieuw gebruiken voor het inleveren van de kleine artikelen.
     
  9. Transport

    Het pakket met schoon wasgoed en afleverbon leveren wij retour bij het servicepunt van WasZorg bij de zorginstelling. Bovenkleding, zoals overhemden en colberts, ontvangt u hangend retour voorzien van een afdekhoes en afleverbon.
     
  10. Bezorging

    De medewerkers van het WasZorg servicepunt bezorgen het schone wasgoed bij u terug of u kunt het schone wasgoed ophalen bij het servicepunt. Informeer bij het servicepunt wat voor u het beste uitkomt.
     
  11. Waskosten

    De waskosten worden wekelijks automatisch geïncasseerd op basis van een afgegeven machtiging bij inschrijving. De weekfactuur ontvangt u digitaal via het opgegeven mailadres. WasZorg stuurt geen facturen per post. De bonnummers van de afleverbonnen in de pakketten met schoon wasgoed staan vermeld op de weekfactuur.

 

Tijdelijk barcodelabel

De artikelen worden bij ontvangst voorzien van een tijdelijk barcodelabel. Dit barcodelabel zit ‘vastgelijmd’ in de artikelen en kan verwijderd worden. Indien u de artikelen regelmatig ter reiniging aanbiedt, adviseren wij u om de barcode in de artikelen bevestigd te laten. Het barcodelabel is noodzakelijk voor een correcte registratie en facturatie en voorkomt een eventuele vermissing van een artikel.

Kosten 

De wastarieven van WasZorg vindt u terug op de pagina tarieven.

Vragen?

Indien u vragen of opmerkingen heeft, neem dan contact op met het servicepunt of op maandag t/m vrijdag tussen 14.00-16.30 uur met de klantenservice van WasZorg. 

 

Meld u nu aan voor WasZorg!

Om gebruik te maken van WasZorg dient u eerst een account aan te maken door onderstaand uw e-mailadres in te voeren.

Meer informatie